Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2018

Ενημέρωση για νέα λειτουργικά κενά ΕΕΠ και ΕΒΠ και για εγγραφή στο ΟΠΣΥΔ


Συνάδελφοι, σας ενημερώνουμε ότι στην ιστοσελίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Ιονίων Νήσων έχουν αναρτηθεί τα λειτουργικά κενά των νέων πιστώσεων και η δήλωση προτίμησης. Η καταληκτική ημερομηνία δήλωσης προτίμησης ορίζεται την Δευτέρα 19/11/2018 και ώρα 14:00. 

Δείτε περισσότερα [εδώ]


Επίσης, στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης (ΟΠΣΥΔ), στην ειδικά διαμορφωμένη σελίδα https://opsyd.sch.gr τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) των κλάδων ΠΕ21, ΠΕ22, ΠΕ23, ΠΕ24, ΠΕ25, ΠΕ28, ΠΕ29, ΠΕ30, ΠΕ31 και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) του κλάδου ΔΕ01 που κατέχουν τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα του κλάδου τους (σύμφωνα με την αριθ. πρωτ. 56267/Ε4/5-4-2018 - ΑΔΑ:ΨΩΙΘ4653ΠΣ-1Ω1 - ΦΕΚ 1284 Β΄ Υπουργική Απόφαση) καλούνται, κατόπιν σχετικής πρόσκλησης, να εγγραφούν και να αποκτήσουν πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του.


Η προθεσμία για την εγγραφή ορίζεται από την Πέμπτη 15 έως και τη Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2018.


Δείτε περισσότερα [εδώ] και [εδώ]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου