Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2012

Εκδήλωση 3ης Δεκεμβρίου


Με χαρά μας ανακοινώνουμε οτι η πρώτη εκδήλωση του ΣΕΕΑΠΙΝ, σε συνδιοργάνωση με τον ΣΕΠΕ Κέρκυρας και το 1ο Ειδικό ΔΣ Κέρκυρας, στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Οι παρευρισκόμενοι, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια ανθρώπινη  γλυκιά αλλά και ρεαλιστική ταινία σχετικά με την καθημερινότητα μια οικογένειας που μεγαλώνει ένα παιδί με Αυτισμό. Μετά την προβολή της ταινίας, ακολούθησε συζήτηση  με τον κ. Παναγιωτου (Διευθυντή του Ειδικού Δ.Σ), τον κ. Ανάπαλη (Ειδικό Παιδαγωγό , την κ. Μαλαχά (Δασκάλα Ειδικής Αγωγής και Πρόεδρο του ΣΕΠΕ) και την Μαρία Αγάθου (Ψυχολόγο του ΚΕΔΔΥ και πρόεδρο του ΣΕΕΑΠΙΝ). Ο Σύλλογος μας ξεκινάει δυναμικά την παρουσία του στον χώρο της ειδικής αγωγής και δεσμεύεται στο άμεσο μέλλον για ανάλογες δράσεις επιμόρφωσης και ευαισθητοποίησης,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου