Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Πέμπτη 13 Δεκεμβρίου 2012

Απο το ιστολόγιο της ΠΟΣΕΕΠΕΑ http://www.poseepea.blogspot.gr/


ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 18/12/2012 ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ-ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ- Η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 39

Την Τρίτη στις 18 Δεκεμβρίου 2012, στις 11:00, θα εκθέσει τις απόψεις της η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Αεπί των διατάξεων του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού «Οργάνωση και Λειτουργία Ιδρύματος Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης και Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού και άλλες διατάξεις», το οποίο περιλαμβάνει και το άρθρο 39, για την ίδρυση Ε.Δ.Ε.Α.Υ-Σ.Δ.Ε.Υ κ.λ.π.
Το προαναφερθέν σχέδιο νόμου, αν δεν αποσυρθεί..., θα έλθει στην Ολομέλεια της Βουλής το νέο έτος 2013, και ακολούθως θα ψηφισθεί. Η Βουλή κλείνει για τις διακοπές των Χριστουγέννων την Παρασκευή 21/12/2012. Ως εκ τούτου οι όποιες κινητοποιήσεις μας, κατά πάσα πιθανότητα, θα οδεύσουν   για την καινούργια χρονιά.
Βασίλης Βούγιας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου