Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

Κάλεσμα σε Στάση Εργασίας και Παράσταση Διαμαρτυρίας


Συντασσόμενοι με τις προτάσεις της Ομοσπονδίας μας (ΠΟΣΕΠΕΕΑ) και των αδελφών ομοσπονδιών του χώρου της Εκπαίδευσης (ΟΛΜΕ, ΔΟΕ), το ΔΣ του Συλλόγου Ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής Περ. Ιονίων Νήσων, καλεί τα μέλη του σε Στάση Εργασίας και Παράσταση Διαμαρτυρίας στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κέρκυρας, την Παρασκευή 15/4/2016 στις 10.00.

Η ΠΟΣΕΠΕΕΑ, καλεί σε στάση εργασίας τις ώρες 11.00πμ-14.00μμ. Λόγω των τοπικών δράσεων που πραγματοποιούνται νωρίτερα και για την διευκόλυνση των μελών μας στις κινητοποιήσεις , το Δ.Σ του Συλλόγου,  καλεί τα μέλη του σε  στάση εργασίας κατά τις ώρες 8.00π.μ-11.00πμ. έτσι ώστε να μπορούμε όλοι να είμαστε παρόντες στην Περιφέρειακη Διεύθυνση. 

 Ας δείξουμε την δύναμη μας με την παρουσία μας. Οι προτάσεις Φιλη εμπαίζουν τους αναπληρωτές που χρόνια στηρίζουν την Ειδική Αγωγή και δεν πρέπει να περάσουν!

ΟΛΟΙ στην ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ !

Για το ΔΣ

Μαρία Αγάθου                                                                                   Καββαδά Αννέτα
Πρόεδρος                                                                                               Γραμματέας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου