Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Δευτέρα 11 Απριλίου 2016

Αγαπητοί Συνάδελφοι

Η πρόταση του Υπουργού Παιδείας Ν.Φίλη, σύμφωνα με την οποία προτείνεται η ύπαρξη 'πλαφόν στην προϋπηρεσία μας, έχει δημιουργήσει κύμα αντιδράσεων στους αναπληρωτές. Σύμφωνα με αυτή την πρόταση, ανεξάρτητα από τα χρόνια που έχει δουλέψει κάποιος, γυρίζοντας τις περιοχές της Ελλάδας, τα μόρια προϋπηρεσίας θα φτάνουν ως τα 16. Επομένως, όσοι δουλεύουν πολλά χρόνια, θα εξισώνονται με όσους δουλεύουν λιγότερα (Δηλαδή κάποιος που έχει δουλέψει 80 μήνες, θα παίρνει τα ίδια μόρια με κάποιον που έχει δουλέψει 60).
Πολλοί από εμάς μπορεί να θεωρούμε οτι δεν μας αφορά. γιατί  κάποιοι έχουν λιγότερους μήνες προϋπηρεσία. Όμως χρόνο με το χρόνο, όλοι θα φτάνουν στο εξηντάμηνο και τότε θα γινονται κονταρομαχίες για τις διαφορές στον βαθμό πτυχίου.
Οι αναπληρωτές ανα την Ελλάδα, συντονίζονται, απευθυνονται στις ομοσπονδίες τους και ξεκινούν κινητοποιήσεις.  Η ΔΟΕ, η ΟΛΜΕ αλλά και η ΠΟΣΕΠΕΕΑ, εβγαλαν ανακοινώσεις που καταγγέλουν την πρόταση του Υπουργου.
Εμείς, τα μέλη ΕΕΠ- ΕΒΠ, οι περισσότεροι εκ των οποίων είμαστε αναπληρωτές, γνωρίζουμε τι σημαίνει η αγωνία του αν θα δουλέψεις του χρόνου. Γνωρίζουμε τι σημαίνει να αλλάζουν τα απαιτούμενα προσόντα κάθε τρείς και λίγο. Και έχουμε κουραστεί. Αλλά αγαπητοί μου συνάδελφοι, οφείλουμε να αντιδράσουμε. Οφείλουμε να συνταχθούμε με όλους τους αλλους αναπληρωτές, δάσκαλους, νηπιαγωγούς, καθηγητες και να μην αφήσουμε να περάσει αυτή η ντροπιαστική πρόταση!
Θα ενημερωθείτε συντομα, με λεπτομέρειες, για τις κινητοποιήσεις που προγραμματίζονται για την Παρασκευή 15/4.

(Προς ενημέρωσή σας, σας επισυνάπτω λίνκ με την ανακοινωση της Ομοσπονδίας μας: http://www.poseepea.blogspot.gr/2016/04/blog-post_11.html )

Για το ΔΣ
Μαρία Αγάθου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου