Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Εκλογές ΠΥΣΕΕΠ - ΥΣΕΕΠ

Πραγματοποιήθηκαν χθές 5 Νοεμβρίου, οι εκλογές για την ανάδειξη αιρετών μελών του ΠΥΣΕΕΠ Περιφέρειας Ιονίων Νήσων καθώς και μελών του ΥΣΕΕΠ. Ωστόσο, με δεδομένο ότι για τα συμβούλια Υ.Σ.Ε.Ε.Π και Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π στήνεται μόνο μία κάλπη σε κάθε περιφέρεια και η πλειοψηφία των εκλογέων στην περιφέρεια ψηφίζει με επιστολική ψήφο, σύμφωνα με το Π.Δ. 1/2003, όπως ήταν αναμενόμενο, μετά απο την αιφνίδια αλλαγή της ημερομηνίας των εκλογών, οι εκλογείς μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ των νησιών της περιφέρειας μας εκτός της Κέρκυρας δεν είχαν την δυνατότητα να ασκήσουν το εκλογικό τους δικαίωμα. Το γεγονός αυτό καθιστά μη έγκυρα τα αποτελέσματα των εκλογών για την περιφέρεια Ιονίων Νήσων και ως εκ τούτου οι υποψήφιοι του ΠΥΣΕΕΠ επιφυλάσσονται για κάθε προβλεπόμενη ενέργεια επαναφοράς την νομιμότητας της διαδικασίας.

Οι υποψήφιοι ΠΥΣΕΕΠ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου