Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024

ΘΕΜΑ: « Διευκολυντική στάση εργασίας για τα μέλη ΕΕΠ - ΕΒΠ στη Λευκάδα »

 

Ο ΣΕΕΑΠΙΝ, ως πρωτοβάθμιος συνδικαλιστικός φορέας, εκπροσωπεί τα μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, μόνιμους και αναπληρωτές που στελεχώνουν τη Δημόσια Ειδική και Γενική Εκπαίδευση, καθώς και τα ΚΕΔΑΣΥ και τις ΕΔΥ της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων.

Στη χθεσινή συνεδρίαση (20/2/2024) του Δ.Σ. του ΣΕΕΑΠΙΝ, αποφασίστηκε την Παρασκευή 23/2/2024 να κηρυχθεί 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας για τους συναδέλφους μας στη Λευκάδα και συγκεκριμένα για τις τρεις (3) πρώτες ώρες του πρωινού κύκλου (8-11), προκειμένου να διευκολυνθούν τα μέλη του συλλόγου μας να συμμετάσχουν στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας για τον χαρακτηρισμό - ίδρυση του 3ου Δ.Σ. Λευκάδας ως Πειραματικού.

ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ του ΣΕΕΑΠΙΝ

Ο Πρόεδρος                                                                        Ο Γενικός Γραμματέας                                        


Γκούθας Ιωάννης                                                                Σκλαβούνος Κωνσταντίνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου