Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020

Εκλογές για την ανάδειξη αιρετών εκπροσώπων του Ε.Ε.Π. & του Ε.Β.Π. στα υπηρεσιακά συμβούλια (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. & Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.)



Παρακαλουνται όσοι συνάδελφοι - τακτικά μέλη επιθυμούν να θέσουν υποψηφιότητα για το ΠΥΣΕΕΠ Ιονίων Νήσων να αποστείλουν στο mail: seeapin@gmail.com την υποψηφιότητα τους μέχρι την Πέμπτη 24/9.
Αντίστοιχα όσοι συνάδελφοι - τακτικά μέλη επιθυμούν να θέσουν υποψηφιότητα για το ΚΥΣΕΕΠ στο mail της Ομοσπονδίας poseepea@yahoo.gr μέχρι την Πέμπτη 24/9.
Οι εκλογές για την ανάδειξη των αιρετών θα πραγματοποιηθούν στις 04/11.

α. Δικαίωμα του εκλέγειν έχουν τα τακτικά μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) που ανήκουν οργανικά σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και σε Κέντρα Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (ΚΕΣΥ) της χώρας, καθώς και οι προσωρινοί αναπληρωτές ΕΕΠ και ΕΒΠ οι οποίοι σε κάθε περίπτωση πρέπει να είναι εγγεγραμμένοι στον πίνακα των εκλογέων. 
β. Δικαίωμα του εκλέγεσθαι έχουν μόνο τα τακτικά μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Γνωμοδότηση ΝΣΚ 32/2011)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου