Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2018

Ενημερωτικό Σημείωμα


Αγαπητοί Συνάδελφοι
Την Τετάρτη 27/6 θα παραστώ στη συνέλευση των αντιπροσώπων στην Αθήνα, όπου οφείλουμε να καταθέσουμε την ετήσια συνδρομή μας. Μέχρι τώρα υπάρχουν πολλά μέλη που δεν έχουν πληρώσει την συνδρομή τους στον Σύλλογο (15 ευρώ εκ των οποίων τα 7.5 είναι για την ΠΟΣΕΠΕΕΑ). Σας επισημαίνω ότι όσοι για δευτερη συνεχόμενη χρονιά δεν είστε οικονομικά τακτοποιημένοι, θα διαγραφείτε απο το Σύλλογο με βάση τις διατάξεις του καταστάτικου και δεν θα έχετε δικαιώμα συμμετοχής στις εκλογές αλλά και πρόσβαση σε οποιαδήποτε υπεράσπιση χρειαστείτε. Μεχρι τωρα απαντούσα σε όλα τα μηνύματα και όλα τα τηλέφωνα ακόμα και μη μελων του Συλλόγου, αλλά κρίνω οτι αυτό είναι άδικο για εκείνα τα μέλη που στηρίζουν τον ΣΕΕΑΠΙΝ και είναι πάντα τυπικοί.
Σας υπενθυμίζω οτι καθόλη τη χρονιά- και όχι μόνο την εποχή των προσλήψεων, κενών κλπ- λαμβάνουμε αιτήματα ως σύλλογος για να κάνουμε παρεμβάσεις, έγγραφα, διαμαρτυρίες και να συνδράμουμε όπως μπορούμε στην διευκόλυνση του έργου των συναδέλφων. Συμμετέχουμε ως ΔΣ σε όλες τις κινητοποιήσεις και προσπαθούμε να είμαστε μάχιμοι και διεκδικητικοι.
Συνάδελφοι, τα άπειρα έγγραφα που στέλνω κάθε χρόνο στην Περιφερειακή Διέυθυνση είτε προληπτικά, υπενθυμίζοντας τους τα κενά, τις ανάγκες, τις δομές, είτε διορθωτικά για τα συνεχή λάθη που βλέπουμε, είτε για χίλιους δυο άλλους λόγους, δεν τα στέλνω για εμένα. Εγω δουλεύω ως αναπληρωτρια απο το 2005 και ως παλιά, όλο και κάποια θέση θα έχω στο νησί που επιλέγω. Ειναι πολλοι απο εσάς όμως που το αν θα δουλέψετε ή όχι εξαρτάται απο την πίεση που θα ασκηθεί τόσο απο εμάς τοπικά, όσο και απο την Ομοσπονδία. Αν εσείς δεν νοιάζεστε για τους εαυτούς σας, μην περιμένετε να νοιαστούν οι άλλοι. ΑΣ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ, ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.
Δεν χρειάζεται να σας υπενθυμίσω οτι η Ομοσπονδία δεν θα δύναται να υπάρξει χωρίς την οικονομική μας στήριξη και δεν θα μπορεί να μας στηρίζει σε δύσκολες περιπτώσεις (όπως πχ στην υπόθεση που συνέβη στην περιφερεια Αττικής με τα μέλη ΕΒΠ).
Συνάδελφοι, το θέμα δεν είναι όμως η καταβολή της συνδρομής..Το θέμα είναι η γενικότερη απαξίωση του συλλογικού μας οργάνου και η νοοτροπία ότι κάποιος (οι γνωστοι δυο τρείς γραφικοί) θα βγάλει το φίδι απο την τρύπα.
Υπηρέτησα το Συλλογο πολλά χρόνια -με πολύ προσωπικό κόστος, κόπο και χρόνο-και τον Νοέμβρη θα παραδώσω τη σκυτάλη σε όποιον επιθυμεί. Εαν κανείς δεν επιθυμεί, πολύ φοβάμαι οτι αυτό θα σημάνει διάλυση του ΣΕΕΑΠΙΝ. Σας υπενθυμίζω οτι ανέλαβα την δευτερη θητεία μου για χάρη της συνέχισης υπαρξης του συλλόγου, ακριβώς επειδή δεν υπήρχε κάποιος να αναλάβει τη θέση του προέδρου. Η θητεία μου τελείωσε προ μηνών αλλά με απόφαση της Γ.Σ συνεχίζουμε ως τον Νοέμβρη όποτε και θα έχουμε εκλογές παράλληλα με αυτές του ΠΥΣΕΕΠ-ΚΥΣΕΕΠ. Προσωπικά, σαν Μαρία Αγάθου, δηλώνω ότι -μαζί με ελάχιστους συναδέλφους μας-μάλιστα κάποιοι μόνιμοι, που ουδεμια ανάγκη έχουν να τρέχουν για τους αναπληρωτές- , έχω κάνει οτι μπορούσα για τον Σύλλογο. Απο τον Νοέμβρη και μετά, αναλάβετε και οι υπόλοιποι τις ευθύνες σας.
Με κούραση,
Μαρία Αγάθου, Αναπληρωτρια Ψυχολόγος
Πρόεδρος ΣΕΕΑΠΙΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου