Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τετάρτη 14 Μαρτίου 2018

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

Καλούμε τα μέλη του Συλλόγου μας να παραστούν στην Γενική Συνέλευση του ΣΕΕΑΠΙΝ, την Τετάρτη 21/3, ώρα 1.30 στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κέρκυρας.

Θα πραγματοποιηθεί τηλεδιάσκεψη μέσω skype με μέλη μας απο Ζακυνθο, Κεφαλονιά και Λευκάδα κατόπιν σχετικής συννενόησης.

Θέματα ημερήσιας Διάταξης:

1)Διοργάνωση Εκλογικής Διαδικασίας για την ανάδειξη νέου ΔΣ
2)Ενημέρωση για δράσεις και κινητοποιήσεις της Ομοσπονδίας
3) Συζήτηση για τρέχοντα θέματα που αφορούν το ΕΕΠ ΕΒΠ

Παρακαλούνται τα μέλη μας αν επιθυμούν να προσθέσουν θέματα προς συζήτηση να επικοινωνήσουν με την Πρόεδρο.

Παρακαλούνται τα μέλη του Συλλόγου την ημέρα της Γ.Σ να εξοφλήσουν την ετήσια συνδρομή (15 ευρώ, τα μισά απο τα οποιά πρεπει άμεσα να δοθούν στην Ομοσπονδία).  Τα μέλη μας εκτός Κέρκυρας παρακαλούνται να αποστείλουν τις συνδρομές σε ένα φάκελο και τα ονόματά τους ώστε να τους αποσταλλεί η σχετική απόδειξη είσπραξης. Στην Κεφαλονιά τα χρήματα μπορουν να συγκεντρωθουν στο ΚΕΔΔΥ (υπευθυνη Ελένη Κονιδάρη). Στην Λευκάδα, μπορειτε να τα δώσετε στην Γραμματέα του Συλλόγου μας Αννέτα Καββάδα. Για την Ζάκυνθο θα έρθουμε σε επαφή με μέλη που να μπορούν να συγκεντρωσουν τα χρήματα και θα επανέλθουμε.

Για το ΔΣ
Η Πρόεδρος                     Η Γραμματέας

Αγάθου Μαρία                 Καββάδα Αννέτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου