Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

Ομάδες Εργασίας

Στη γενική συνέλευση των μελών του συλλόγου μας, αποφασίστηκε να πραγματοποιούνται, την πρώτη εβδομάδα κάθε μήνα, θεματικές συναντήσεις με σκοπό τη συζήτηση θεμάτων που άπτονται του εργασιακού μας περιβάλλονται και μας απασχολούν με κάποιον, έμμεσο ή άμεσο τρόπο. Η πρώτη συνάντηση θα πραγματοποιηθεί, εκτός απροόπτου, στις 5 Μαίου και θα έχει θέμα το θεσμό της Στήριξης μαθητών με αυτισμό ή μαθητών που δεν αυτοεξυπηρετούνται, απο ΕΒΠ. Όσα μέλη ΕΒΠ απασχολούνται σε ανάλογες θέσεις στην εκπαίδευση και επιθυμούν, ή τουλάχιστον δεν έχουν αντίρηση, να μιλήσουν για τη δουλειά τους, ας παρευρεθούν στην αρχική αυτή συνάντηση. Για το χώρο και την ώρα της συνάντησης θα ενημερωθείτε μέσω της σελίδας μας.

       Για το ΔΣ
Ιωάννα Καρέλλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου