Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Αναγνώριση μεταπτυχιακών τίτλων και μισθολογική εξέλιξη αναπληρωτών


 Με αφορμή τα ερωτήματα συναδέλφων αναπληρωτών της περιφέρειάς μας αναδημοδιεύεται το σχετικό έγγραφο του υπουργείου για ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου.

"Με αφορμή την απάντηση από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους(5/12/2014/Αρ.πρωτ.2/84356/ΔΕΠ), σε ερώτημα για την αναγνώριση ή όχι των μεταπτυχιακών τίτλων  των αναπληρωτών, σας ενημερώνουμε ότι δεν δύναται να προσμετρηθούν οι μεταπτυχιακοί τίτλοι για τη μισθολογική τους εξέλιξη.
Αν κάποιος καταχωριστής έχει προχωρήσει σε τέτοια αναγνώριση παρακαλώ να μας ενημερώσει άμεσα."
Πηγή: http://seepea-stella.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου