Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

Ενημέρωση για Προσλήψεις

Μετά την προχθεσινή συνεδρίαση του ΠΥΣΕΕΠ, οι 8 πιστώσεις δόθηκαν ως εξης:

Κέρκυρα: 1 Ψυχολόγος/ 1 Φυσικοθεραπευτής

Κεφαλλονιά: 1 Ψυχολόγος/ 1 Κοινωνική Λειτουργός

Ζάκυνθος: 1 Ψυχολόγος/ 1 Κοινωνική Λειτουργός

Λευκάδα: 1 Ψυχολόγος/ 1 Κοινωνική Λειτουργός

Δεν μπορούμε να αναρτήσουμε ονόματα καθώς ακόμα δεν γνωρίζουμε αν οι συνάδελφοι που επιλέχθηκαν θα αποδεχτούν την θέση ή όχι. 

Όσοι συνάδελφοι είστε επόμενοι στην λίστα, έχετε το νου σας για ενδεχόμενη τηλ.κλήση, γιατί από την περιφέρεια άρχισαν να καλούν ώστε οι λίγοι 'τυχεροί' να αναλάβουν υπηρεσία από την Δευτέρα 9/12.3013

Για το Δ.Σ 
Μαρία Αγάθου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου