Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΠΟΣΕΠΕΕΑ στην ΑΠΕΡΓΙΑ

http://www.poseepea.blogspot.gr/2013/11/blog-post_5.html

Αύριο, ακολουθώντας την απόφαση της Ομοσπονδίας μας, ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ- όσοι εξ ημών δουλεύουμε δηλαδή..οι υπόλοιποι συμμετέχουμε μπας και κερδίσουμε το χαμένο, κάποτε, αυτονόητο δικαίωμα στην εργασία.

Καλώ τα μέλη του ΣΕΕΑΠΙΝ να παρευρεθούν στις 10.00 στην Συγκέντρωση Διαμαρτυρίας έξω από τα Γενικά Λύκεια Κέρκυρας.

Σας υπενθυμίζω ότι αύριο στη 1.00, οι αιρετές μας Ιωάννα Καρέλλου, Κασσιανή Δεσύλλα και εγώ, εκπροσωπώντας τον ΣΕΕΑΠΙΝ, έχουμε συνάντηση με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης. Επομένως αύριο το μεσημέρι, θα επανέλθω με τυχόν νεότερα περί προσλήψεων.

Για το ΔΣ
Μαρία Αγάθου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου