Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Συνάδελφοι, μην παραλείπετε, όσοι μπορείτε να περνάτε απο την ΕΡΑ Κέρκυρας ώστε να δείχνουμε έμπρακτα την στήριξη μας. Η ΕΡΑ Κέρκυρας, πάντα κάλυπτε τα θέματα μας και τώρα είναι η σειρά μας, να τους στηρίξουμε εμείς στον δικό τους αγώνα- ο οποίος ούτως η άλλως, δεν αφορά μόνο την ΕΡΤ αλλά την Δημοκρατία γενικότερα. Προσωπικά, ως πρόεδρος του Συλλόγου, βρίσκομαι κάθε βράδυ εκεί και συμμετείχα στην συνάντηση των εκπροσώπων των τοπικών φορέων, με στόχο τον συντονισμό δράσεων στήριξης των εργαζομένων. Χθές, μαζι με την πρόεδρο του ΣΕΠΕ Κέρκυρας, συμμετείχαμε σε ραδιοφωνική εκπομπή του Λ.Σκιαδοπουλου κατα την οποια αφενός συζητήσαμε την παρούσα κατάσταση στην ΕΡΤ αλλά και θίξαμε τα προβλήματα που απασχολούν την Ειδική Αγωγη, το ΕΕΠ και το ΕΒΠ.
Όσοι έχετε ήδη έρθει, γνωρίζετε ότι η αυλή της ΕΡΑ έχει μεταμορφωθεί σε χώρο πολιτισμού, όπου κάθε βράδυ γεμίζει με  συναυλίες, απαγγελίες ποιημάτων, θέατρο σκιών και άλλα ενδιαφέροντα πολιτιστικά δρώμενα τόσο για ενήλικες αλλά και για μικρά παιδιά.

Μαρία Αγάθου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου