Η πρόκληση του μήνα

  • Μην καταδέχεσαι να ρωτάς: "Θα νικήσουμε; Θα νικηθούμε;" Πολέμα!
  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.

(Ν.Καζαντζακης, Ασκητική)

Τρίτη 21 Μαΐου 2013

ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

Αγαπητοί συνάδελφοι  σας υπενθυμίζω οτι αύριο Τετάρτη, ωρα 1.00 θα γίνει Γενική Συνέλευση του συλλόγου μας, στον χώρο του ΚΕΔΔΥ Κέρκυρας. Όποιοι συνάδελφοι επιθυμούν να συνδεθούν μέσω σκαιπ, θα έχουν αυτή την δυνατότητα.

 Η παρουσία όλων είναι σημαντική καθώς θα συζητήσουμε θέματα που σχετίζονται με το εργασιακό μας μέλλον. Επίσης θα γίνει ενημέρωση δράσεων της Ομοσπονδίας και του ΣΕΕΑΠΙΝ. 

Τόσο ο Σύλλογος μας σε τοπικό επιπεδο , όσο και η ΠΟΣΕΕΠΕΑ, δουλεύει συστηματικά για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων μας αλλά και των δικαιωμάτων των αποδεκτών της δουλειάς μας..σας παρακαλώ να  στηριξετε το εργο του τοπικου και πανελληνίου ΔΣ  με την συμμετοχή σας στις Γενικές Συνελευσεις..είναι σημαντικό, οχι μόνο να είστε ενημεροι για τις εξελίξεις αλλά να είστε και σύμμαχοι στους αγώνες..

Για το ΔΣ 
Μαρία Αγάθου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου